У свакој нацији лидери треба да буду постављени искључиво из редова локалног становништва, чији су и отац и мајка такође припадници домаће националности. Ово правило треба да важи за владу и све области управе, укључујући банке, министарства, медије итд. Противници овог правила су противници вашег народа.
-
Више од 5% недомаћег становништва не би требало трајно да живи у земљи. Ако овај број буде премашен, трајни боравак новопридошлих треба ограничити. У супротном, изгубићете снагу кроз мешање са страним народима.
-
Унутар земље, сваки домаћи народ треба да има могућност да одреди колико представника домаћих народа сме трајно да живи на његовој територији. Придржавање разума помаже очувању јединственог идентитета и народа.
-
Формирање енклава недомаћих националности унутар територије народа и земље не сме се дозволити. Такве енклаве треба сматрати освајањем дела народне и државне територије. Организатори таквих енклава треба да буду протерани, чак и ако имају држављанство ваше земље.
-
Повратак представника домаће националности са њиховим породицама треба подстицати, без обзира на то да ли чланови њихових породица припадају домаћој националности или не. Представници ваше националности треба да знају да су врата њихове домовине увек отворена за њи
-
Представници недомаћих националности који живе у земљи треба да имају иста права као и домаће националности и треба да негују братске односе међу собом. Прва тачка овог поглавља није дискриминација, већ право домаћег народа да управља својом земљом.
-
Ако је суседни народ погођен природном катастрофом или другом ванредном ситуацијом, треба пружити одговарајућу помоћ, укључујући прихватање разумног броја избеглица. Њихов смештај треба да буде привремен и у граничним областима, без дозволе за пресељење у унутрашњост земље.
-
Гранични спорови између суседних народа и земаља треба да буду праведно решени у складу са тројством Божијег закона. Пренос територија с једног народа на суседни народ спровођен је од стране непријатеља човечанства како би поделили и подстакли сукобе међу народима. У преговорима не треба улазити у дубоке историјске анализе. Закон савести ће показати право решење.
-
Политичарима који су ухваћени у подстицању сукоба међу народима не треба дати азил у било којој земљи. Политичари из земаља које штите појединце који су починили злочине против народа треба да буду осуђени на затвор од стране међународног суда.
Народ и Власт
- Политика почиње у друштву, а у влади политика се завршава као резултат политичког или аполитичког става друштва. Ако је друштво аполитично, неизбежно је да многи издајници, лопови и неспособни појединци са недовољним образовањем или интелигенцијом дођу на позиције моћи.
-
Политичке странке не треба да постоје, јер оне деле друштво. Програм владе треба да буде прилагођен од стране новоизабране владе и поднет на јавну расправу. Ниво политичког учешћа друштва одређује ниво владиних програма.
-
Намере владе у вези са новим законом или амандманом треба да буду објављене у медијима уз објашњења. Нови закони и амандмани треба да буду ретки и доношени само из оправдане потребе, а не као трикови злоупотребе моћи.
-
Шеф државе и влада треба да имају заједничко тело аналитичара које је састављено од изабраних представника, а не именовано на основу савета пријатеља или колега. Четвртично, аналитичарско тело треба да подноси влади извештај о обављеном раду и намерама.
-
Аналитичко одељење треба да буде информисано о свему што се дешава у земљи и да препозна узроке проблема. Постоји утицајна, уједињена, криминална група у свету. Аналитичари морају бити свесни свих њихових метода. Ове методе су разноврсне, али се понављају кроз векове.
-
Аналитичари треба да помогну Министарству просвете да уведе предмет у наставни план средњих и високих школа који разоткрива методе непријатеља човечанства. Народи наоружани овим знањем неће пасти у револуције, ратове или агитацију једни против других.
-
Народни представници треба да раде у својим регионима, а не у престоници. Барем једном у три месеца, посланици треба да одрже расправе са владом и шефом државе. Нити посланици, нити било који други званичници нису слуге народа, већ изабрани представници народног поверења.
-
Плате регионалних званичника не треба да прелазе 50% просечне плате у земљи. Плате шефова држава не треба да прелазе 100% просечне плате у земљи. Ствараоци стварају по својој природи, док лопови краду по својој природи, без обзира на висину плате.
-
„Легализована“ кршења закона од стране лопова немају правну или другу ваљаност. Шеф државе има право да укине било који анти-народни закон, укључујући приватизацију народне имовине од стране лопова. Имовина народа треба да се одузме од лопова и национализује.
Политика особља и правосудни систем
- Шеф државе, регионални лидери, чланови владе и посланици не би требало да имају временска ограничења у свом мандату. Честе промене у руководству доводе до тога да се искусни појединци замењују мање искуснима. Важно је ценити искуство стваралаца.
-
Замена шефа државе, регионалних лидера, чланова владе или посланика треба да се одреди путем референдума, који се одржава најмање сваке четири године. Само они који су изгубили поверење трећине бирача треба да буду замењени.
-
Ако друштво у неком региону, влада или скупштина посланика има оправдано и доказано неповерење према неком члану владе или посланику, питање њиховог разрешења може бити размотрено од стране владе без чекања на општенародни референдум.
-
Изборни систем мора осигурати максималну транспарентност. Сваки грађанин треба да има прилику да провери да ли је његов глас правилно пребројан. Кршење овог права представља озбиљан злочин. Тајно гласање је неприхватљиво.
-
Успостављање система заснованог на формалним одговорима треба сматрати злочином једнаким велеиздаји. Такав систем, који не дозвољава контролу над исходом жалбе грађана регионалним или централним властима, је неприхватљив.
-
Информације о приходима и пореклу било ког званичника, укључујући шефа државе, треба да буду јавно доступне. Званичницима који имају приступ поверљивим информацијама не треба дозволити приватна путовања у иностранство. Ово правило се односи и на њихове блиске рођаке.
-
Званичник било ког ранга треба да буде кривично гоњен ако користи структуре силе против легитимних протеста грађана. Сви, укључујући обичне званичнике, морају бити кривично одговорни уколико извршавају незаконита наређења.
-
Сви закони треба да буду донети узимајући у обзир глас Свемогућег – савест. Казна мора бити пропорционална степену злочина који је почињен. Осуда појединца који је претходно био без прекршаја, а кога је неко навео на криминални пут, представља озбиљан злочин. Судови и тужиоци треба да посећују затворе како би се осигурало да строгост не прерасте у суровост у изрицању казни.
-
Кршења права затвореника морају бити кажњена. Затвореник не сме бити под притиском од стране другог затвореника или изложен незаконитом притиску затворског особља.
Образовање и таленат
- Наставне планове за школе, средње школе и универзитете треба да израђују искусни просветни радници чији духовни ниво одговара свести о принципима наведеним у првом поглављу другог дела ове књиге (Тројице Божијег закона – Љубав, Савест, Разум). (Тројице Божијег закона – Љубав, Савест, Разум).
-
Пре одобрења, направљени програми треба да буду објављени ради дискусије међу просветним радницима у земљи. Ово ће омогућити унапређење програма. Одобрење образовних програма треба да уследи након завршетка дискусије међу просветним радницима у земљи.
-
Недостатак научног звања или високог образовања не треба да буде препрека за разматрање пријава за патенте или за објављивање у научним часописима. Свако треба да има једнаке услове јер научни напредак не зависе од титула, већ од талентованих умова нације.
-
Завод за патенте не треба да отежава процес регистрације проналазака или открића, већ да га учини што приступачнијим. Он треба да гарантује заштиту ауторских права и да не наплаћује таксе за подношење патентних пријава.
-
Научне институције треба да подржавају таленте у земљи. Стратешки важна открића и проналасци треба да добију посебну пажњу, а пројекти који се односе на такве пријаве треба да се спроводе са највећом одговорношћу.
-
Потребно је подићи свест о високој вредности талентованих појединаца који праве открића и проналаске, чиме се подржава технолошки раст у свим областима државног живота. Блокирање важних теоријских открића представља озбиљан злочин.
-
Изнад завода за патенте треба да постоји одељење које надгледа његов рад, укључујући и контролу придржавања правила поверљивости при обради пријава и јачање контроле над режимом тајности за стратешки важне пријаве у свим областима технологије.
-
Земља у којој званичници и грађани спречавају домаће иноваторе завидиће напретку других земаља. Треба организовати конкурсе за решавање различитих задатака. Свако, укључујући ученике и студенте, треба да има право да учествује у таквим конкурсима.
-
Посебну пажњу треба посветити подизању моралности грађана. Свет почиње да пропада када духовни напредак озбиљно заостаје за технолошким напретком. Главни циљ у животу сваког појединца, као и главни циљ у идеологији сваке земље, треба да буде духовни раст.
Економија и финансије
- Не треба да постоје велика или средња приватна предузећа. Циљ друштва је духовни напредак, а не рад за слуге новца и таштине. Мања породична или партнерска предузећа подстичу креативни потенцијал и стварају здраву конкуренцију за државна предузећа.
-
Власник малог предузећа не треба да поседује више од једног предузећа. Обим услуга које пружају приватна предузећа треба да регулише државни орган, узимајући у обзир потребу, квалитет, локацију и безбедно
-
Природни ресурси треба у потпуности да буду у власништву државе, без уступања удела онима који нуде инвестиције. Приватне и државне стране инвестиције су средства за слабљење и експлоатацију ваше државе.
-
Економски програм треба да планира влада, укључујући знање и таленат стручњака из релевантних области. Стране компаније или трговинске платформе у власништву странаца не треба да послују у земљи.
-
Национална валута треба да буде власништво државе и да се производи унутар земље од стране државних органа. Не треба да постоје приватне банке у земљи, већ само национална државна банка.
-
Државна банка не треба да делује као зеленаш и не треба да омета економски раст државе. Банка не треба самостално да одређује цене валута, већ треба да буде подређена влади. Банкарски систем треба да ради у корист друштва.
-
Банка не треба да наплаћује више од једног процента камате на кредите и треба да дели одговорност са дужником за неплаћене кредите. Запослени у банци треба да процене сврху кредита и дају савете како би спречили неодговорне поступке клијената.
-
Банка не треба да издаје кредите уз залог једине имовине дужника. Радници без сопственог дома треба да добију кредите без камате за куповину или изградњу куће. Државна банка је народна банка.
-
Не треба да постоје иностране трансакције новца или других средстава преко банке без одобрења државног надзорног органа. Државна банка не сме бити подређена или под утицајем било које стране власти.
Прехрамбени производи
- Природна храна је уско повезана са људским телом. Свако одступање од природних метода производње наноси штету човечанству. Они који праве таква одступања, у потрази су за профитом, трујући популацију. Циљ човечанства је да живи у хармонији са природом.
-
Уместо сумњивих ђубрива која убрзавају раст, треба користити млевено камење. Ово ће обогатити земљу минералима, ојачати отпорност биљака и обезбедити здраву храну. Морају се развити машине погодне за сетву и жетв.
-
Треба изградити велике вишеспратне комплексе за узгој поврћа и воћа. Ови комплекси треба да буду снабдевени сунчевом светлошћу кроз систем сочива и огледала. Комплекс треба да буде опремљен топлотом, а земљиште обогаћено природним ђубривима. Ово ће омогућити жетву током целе године.
-
Потрошња меса треба да се постепено смањује. Клање и сечење стоке, живине и рибе треба да се спроводи по древним праксама. Животиње не смеју да схвате да ће бити убијене, нити да осете страх или бол. У супротном, месо постаје загађено вибрацијама ужаса и бола, које су штетне и за тело и за душу човека.
-
Немогуће је контролисати квалитет хране када постоји много варијанти сваког производа које праве бројне компаније. Број варијанти сваке врсте хране треба да се смањи. Ово ће побољшати контролу квалитета и обезбедити здраве, хранљиве производе.
-
Треба успоставити орган народне контроле, који ће имати овлашћења да проверава квалитет хране и услове гајења, клања и сечења животиња. Опструисање ове контроле треба да буде кажњено новчано или отказом.
-
Храњење стоке, живине и рибе генетски модификованом храном је штетно за човечанство и треба строго кажњавати. Званичници који увозе генетски модификовану храну у земљу треба да буду оштро санкционисани.
-
Они који опструишу приватне мале фарме или спречавају продају производа са ових фарми треба озбиљно да буду кажњени. Ове мале фарме не треба оптерећивати додатним порезима, већ их треба подржавати.
-
Сва жива бића, укључујући биљке, доживљавају живот и зато заслужују милост. Милиони јелки се секу за неколико празника. Милиони ракова, јастога и других животиња се живи кувају – и списак таквих окрутности је дуг. Овакве праксе треба избегавати.
Ових неколико тачака би требало да буду довољне да се схвате суштински аспекти. Са тим разумевањем, можете одговорити на питања из других области на правилан начин.
Претходно поглавље <--> Наредно поглавље
Преузмите књигу (1. део) преведену на српски језик: www.ot369.de/slavic-languages/serbianПрочитајте књигу на енглеском, поглавље по поглавље на мрежи: www.book198.onlineТелеграм: t.me/chatmessage198_serbian
Нема коментара:
Постави коментар